REGULAMIN STRONY: trenerkapozytywnosci.pl

Dzień dobry! Miło mi Cię tu gościć. Nazywam się Gabriela Pietrzycka i jestem Trenerką Pozytywności. 

Jako piękna marka i przestrzeń pełna dobrej energii Trenerka Pozytywności znajduje się pod skrzydłami mojej firmy: GWP Wirtualnie Sp. z o.o., z siedzibą w Płońsku 09-100, na ulicy Pułtuskiej 56. 

Jeśli pojawią się pytania, zawsze możesz się skontaktować ze mną poprzez adres e-mail – hello@trenerkapozytywnosci.pl. Aby formalności stało się zadość GWP Wirtualnie Sp. z o.o. posiada następujący NIP 5671920523. 

Informacje przedstawione w zakładce Regulamin mają na celu zadbać o bezpieczeństwo transakcji w wirtualnym świecie, merytorycznie i konkretnie informując Cię o aspektach związanych z ewentualnym procesem zakupu usług dostępnych na stronie trenerkapozytywnosci.pl.

Definicje

W związku z funkcjonowaniem sklepu na stronie trenerkapozytywnosci.pl warto wyjaśnić kilka najistotniejszych pojęć.

  • Sklep internetowy – to sklep internetowy dostępny na stronie trenerkapozytywnosci.pl
  • Konsument – to osoba fizyczna, w tym również osoba prowadząca działalność gospodarczą, która zawiera umowę ze Sprzedawcą niezwiązaną z jej profilem działalności zawodowej czy też gospodarczej
  • Kupujący – to osoba fizyczna, odznaczająca się pełną zdolnością do wykonywania czynności prawnych. To także osoba prawna lub osoba prawna bez osobowości prawnej.

Postanowienia ogólne

  1. Za pośrednictwem Sklepu internetowego, Sprzedawca umożliwia Kupującemu zawarcie umowy o dostarczenie treści cyfrowych, usług, a także produktów dokładnie zaprezentowanych na poszczególnych stronach sklepu trenerkapozytywnosci.pl
  2. Regulamin określa prawa i obowiązki Sprzedawcy oraz Kupującego, a także zasady i warunki korzystania ze Sklepu internetowego.
  3. Aby w pełni korzystać ze Sklepu internetowego, wystarczy:
    – dostęp do internetu
    – podstawowy system operacyjny
    – podstawowa przeglądarka internetowa
    – posiadanie aktywnego adresu e-mail, skrzynki pocztowej
    Nie ma potrzeby spełnienia szczególnych warunków technicznych przez urządzenie, którym posługuje się Kupujący.
  4. Kupujący może dokonać zakupu na stronie tylko poprzez podanie prawdziwych danych podczas realizacji transakcji.
  5. Wszystkie ceny obowiązujące w Sklepie internetowym trenerkapozytywnosci.pl podane są jako ceny brutto.
  6. Niedopuszczalne jest przesyłanie, za pośrednictwem formularzy dostępnych w Sklepie internetowym trenerkapozytywnosci.pl, treści o charakterze bezprawnym.

Usługi świadczone drogą elektroniczną

  1. Za pośrednictwem Sklepu internetowego trenerkapozytywnosci.pl, Sprzedawca świadczy usługi na rzecz Kupującego drogą elektroniczną.
  2. Podstawową usługą świadczoną drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Kupującego jest umożliwienie Kupującemu złożenie zamówienia w Sklepie internetowym, które następie prowadzi do zawarcia umowy ze Sprzedawcą.
  3. Złożenie zamówienia w Sklepie internetowym możliwe jest bez konieczności zakładania czy posiadania konta w Sklepie.
  4. Umowy sprzedaży, o dostarczenie treści cyfrowych oraz o świadczenie usług zawieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego są umowami odpłatnymi.
  5. W Sklepie internetowym trenerkapozytywnosci.pl dostępne są:
    – portrety numerologiczne
    – kosmogramy
    – e-booki
    – prognozy energią tarota, czytanie potencjałów z tarota
    – prognozowanie poprzez zastosowanie wiedzy numerologicznej
    – prognozowanie poprzez zastosowanie wiedzy astrologicznej
    – usługi na zamówienie – w zależności od aktualnych potrzeb Kupującego
  6. Sprzedawca podejmuje wszelkie środki bezpieczeństwa, zarówno techniczne, jak i organizacyjne, mające na celu zapobieganie pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby trzecie, nieuprawnione.
  7. Sprzedawca podejmuje wszelkie działania mające na celu poprawne funkcjonowanie Sklepu internetowego. W przypadku wystąpienia pewnych nieprawidłowości czy przerw w funkcjonowaniu Sklepu Kupujący powinien poinformować o tym Sprzedawcę w trybie niezwłocznym.
  8. Kupujący może zgłaszać wszelkie reklamacje związane z funkcjonowaniem sklepu internetowego na adres e-mail – hello@trenerkapozytywnosci.pl W reklamacji należy podać:
    – imię i nazwisko Kupującego
    – adres do korespondencji – w celu poinformowania o rozstrzygnięciu sytuacji
    – datę wystąpienia usterki
    – opis i rodzaj usterki związanej z nieprawidłowym funkcjonowaniem Sklepu internetowego
  9. Sprzedawca w ciągu 14 dniu od otrzymania reklamacji na podany adres e-mail hello@trenerkapozytywnosci.pl będzie rozpatrywać wszelkie zgłoszenia, a następnie poinformuje Kupującego o jej rozstrzygnięciu na podany w zgłoszeniu adres e-mail Kupującego.

Składanie zamówienia w sklepie

  1. Aby złożyć zamówienie w sklepie, należy wypełnić formularz zamówienia. W formularzu należy podać niezbędne dane do realizacji zamówienia:
  • Imię i nazwisko
  • Adres e-mail
  • Opcjonalnie – chęć wystawienia faktury na wskazane dane. Faktura podczas realizacji zamówienia wystawiana jest w sposób automatyczny. Jeśli Kupujący nie wpisał wskazanych danych do uzyskania faktury, do zamówienia zostaje wystawiony paragon.
  1. W przypadku, gdy Kupujący pragnie edytować fakturę lub paragon, należy zgłosić ten aspekt na adres e-mail: hello@trenerkapozytywnosci.pl
  2. Edycja paragonu lub faktury następuje w ciągu 14 dni roboczych, licząc od dnia przesłania zgłoszenia na wskazany powyżej adres e-mail.
  3. Podczas składania zamówienia następuje także wybór metody płatności za zamówienie. Aby złożyć zamówienie poprawnie, należy wcześniej zaakceptować Regulamin sklepu, z którym Kupujący powinien się przed złożeniem zamówienia, zapoznać. 
  4. W przypadku wystąpienia wątpliwości oraz pytań Kupujący może skontaktować się ze Sprzedawcą przez adres e-mail hello@trenerkapozytywnosci.pl
  5. Po kliknięciu przycisku finalizującego dane zamówienie Kupujący zostanie przekierowany do tzw. bramki płatności, zgodnie z ówcześnie wybraną metodą płatności. Po pomyślnym dokonaniu płatności, Kupujący ponownie zostanie przekierowany na stronę Sklepu z informacją o potwierdzeniu zamówienia. Wraz z tą chwilą uważa się, iż Kupujący i Sprzedawca zawarli umowę. Potwierdzenie jej zawarcia zostanie przesłane Kupującemu na podany przez niego w formularzu zamówienia adres e-mail.
  6. W formularzu zamówienia Kupujący zobowiązany jest do podania prawdziwych danych osobowych.
  7. W przypadku podania fałszywych danych osobowych, odpowiedzialność ponosi Kupujący.
  8. W sytuacji gdy Kupujący podał nieprawdziwe dane lub, gdy dane budzą pewne wątpliwości, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania, zaprzestania realizacji zamówienia. W takiej sytuacji Kupujący zostanie poinformowany o zaistniałych wątpliwościach Sprzedawcy telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną, wiadomość e-mail. Kupujący ma prawo wyjaśnienia wszelkich wątpliwości i okoliczności związanych z weryfikacją poprawnych, prawdziwych danych osobowych. W przypadku sytuacji braku danych, pozwalających Sprzedawcy na kontakt z Kupującym, Sprzedawca udzieli wszelkich wyjaśnień po podjęciu kontaktu przez Kupującego.
  9. Kupujący oświadcza, że wszelkie dane podane w formularzu zamówienia są prawdziwe. 
  10. Sprzedawca nie jest zobowiązany do weryfikowania ich poprawności, choć posiada takie uprawnienia zgodnie z powyższym punktem numer 9. 
  11. W zależności od wyboru przedmiotu zamówienia, między Kupującym a Sprzedawcą może zostać zawarta umowa:
  • o świadczenie usług – w przypadku konsultacji, sesji 1:1, sesji grupowych;
  • o dostarczenie treści cyfrowych – w przypadku zakupu produktów elektronicznych takich jak: e-booki (w formie PDF), kursy online.

Dostawa i płatność

  1. Dostępne metody płatności za realizowane zamówienie opisane są na stronach Sklepu Sprzedawcy oraz prezentowane są Kupującemu na etapie składania zamówienia.
  2. Płatności elektroniczne (w tym płatności kartą płatniczą) obsługiwane są przez operatora płatności: PayNow oraz PayPal.
  3. W przypadku zakupu produktów elektronicznych ich dostawa nastąpi na podany w formularzu zamówienia adres mailowy, po zaksięgowaniu wpłaty.

Produkty elektroniczne i sesje

  1. Realizacja zamówienia dotyczącego produktu elektronicznego, czyli e-booka, dokumentu PDF, itp. następuje poprzez przesłanie, na podany przez Kupującego w trakcie składania zamówienia e-mail, wiadomości zawierającej instrukcję pobrania lub uzyskania dostępu do zakupionego produktu elektronicznego.
  2. Z chwilą wysyłki wiadomości wspomnianej w powyższym punkcie 1, treści cyfrowe objęte przedmiotem zamówienia uważa się za dostarczone w całości Kupującemu.
  3. W przypadku wystąpienia wątpliwości, Kupujący ma 14 dni na kontakt ze Sprzedawcą na adres e-mail hello@trenerkapozytywnosci.pl w celu wyjaśnienia problemu związanego z produktem. Produkty elektroniczne dostarczone na podany przez Kupującego w formularzu zamówienia adres e-mail są wykonywane na indywidualne zamówienie Kupującego, w związku z czym Sprzedawca wierzy, że zakupiony produkt pozostanie bezpiecznie w jego rękach.
  4. Osoba wykupująca sesję 1:1 traci ją, kiedy się na niej nie pojawi, bez uprzedniego powiadomienia o powodach związanych z nieobecnością online na wybranym spotkaniu.
  5. Sprzedawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za nieobecność Kupującego na sesji 1:1. 
  6. Kupujący ma prawo zmienić termin spotkania, tylko gdy powiadomi o tym Sprzedającego w dogodnym terminie.

Prawa własności intelektualnej

  1. Treści zawarte w Sklepie, na Stronie Internetowej oraz produkty elektroniczne dostępne w Sklepie objęte są ochroną prawa autorskiego.
  2. Prawa autorskie majątkowe i osobiste dotyczące produktów i treści dostępnych za pomocą Strony Internetowej należą do Sprzedawcy.
  3. Bezprawne rozpowszechnianie treści lub materiałów, o których mowa w powyższym punkcie 1, może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną. Sprzedawca wychodzi z założenia, iż zarówno dobra, jak i negatywna energia powraca. Warto więc przestrzegać naturalnych zasad obowiązujących we Wszechświecie.
  4. W przypadku powstania warsztatów, e-booków, kursów online Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wykorzystania ich jako przykładów w kolejnych edycjach warsztatów, kursów online czy e-booków, z zachowaniem podpisu autora.

Odstąpienie od umowy Konsumenta

  1. Konsument, który zawarł umowę na odległość ze Sprzedawcą, ma prawo odstąpić od niniejszej umowy bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od daty zawarcia umowy (dotyczy umowy o dostarczenie treści cyfrowych).
  2. Prawo do odstąpienia od umowy nie obowiązuje, w przypadku zakupu produktów przygotowywanych na specjalne zamówienie Kupującego/Konsumenta oraz według jego indywidualnych preferencji.
  3. Za chwilę rozpoczęcia świadczenia wskazanych usług jest dostarczenie Kupującemu wiadomości e-mail wraz z instrukcją dotyczącą uzyskania dostępu do treści cyfrowych.
  4. Aby odstąpić od umowy, Kupujący zobowiązany jest do poinformowania Sprzedawcy o swojej decyzji dotyczącej odstąpienia od umowy w drodze właściwego, niebudzącego wątpliwości oświadczenia, np. przez pismo wysłane pocztą elektroniczną na adres e-mail hello@trenerkapozytywnosci.pl lub tradycyjną pocztą w terminie 14 dni od daty realizacji zamówienia.

Odpowiedzialność Sprzedawcy za wady

  1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Kupującemu produkty cyfrowe wolne od jakichkolwiek wad. 
  2. Sprzedawca odpowiedzialny jest względem Kupującego, jeśli sprzedany produkt cyfrowy ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia za wady).
  3. Jeśli Kupujący stwierdzi wadę produktu cyfrowego, powinien niezwłocznie poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając stosowne oświadczenie.
  4. Kupujący może kontaktować się ze Sprzedawcą poprzez pocztę tradycyjną oraz pocztę elektroniczną, wysyłkę wiadomości e-mail.
  5. Sprzedawca ustosunkuje się do składanej reklamacji przez Kupującego w ciągu 14 dni od dnia doręczenia reklamacji Sprzedawcy, za pomocą takiego środka komunikacji, przy którego wykorzystaniu reklamacja została złożona.

Dane osobowe i pliki cookies

  1. Administratorem danych osobowych Kupującego jest Sprzedawca
  2. Dane osobowego Kupującego przetwarzane są w celu obsługi zamówień, konta użytkownika oraz ewentualnej obrony, ustalenia roszczeń, czy dochodzenia, związanych z zawieranymi umowami za pośrednictwem Sklepu.
  3. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej pod adresem: trenerkapozytywnosci.pl/polityka-prywatnosci

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie na drodze postępowania mediacyjnego, ewentualnych sporów, które wynikły w związku z zawartymi umowami.
  2. Szczegółu postępowania mediacyjnego zostaną określone przez strony konfliktu.
  3. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
  4. Konsument ma możliwość:
  • zwrócenia się do stałego, polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięciu sporu wynikłego z zawartej umowy
  • skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) Rzecznika Praw Konsumenta lub organizacji społecznej, do której zadań określonych w statucie należy ochrona praw konsumentów
  • zwrócenia się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia konfliktu między Kupującym a Sprzedawcą
  1. Konsument ma prawo skorzystać z platformy ODR http://ec.europa.eu/consumers/odr, która służy do rozstrzygania sporów pomiędzy Konsumentami i Przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu, który dotyczy zobowiązań wynikających z internetowej umowy świadczenia usług lub sprzedaży.
  2. Szczegółowe informacje dotyczące pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, dostępne są dla Konsumenta na stronie internetowej polubowne.uokik.gov.pl.

Postanowienia końcowe

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian oraz odwoływania promocji, ofert oraz do zmian cen w Sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Kupującego, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
  2. Wszelkie spory związane z umowami zawieranymi za pośrednictwem Sklepu będą rozpatrywane przez Polski Sąd Powszechny, właściwy ze względu na miejsce stałe wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę. Postanowienie te nie znajduje zastosowania do Konsumentów, w przypadku których właściwość oraz jurysdykcja sądu rozpatrywane są na zasadach ogólnych.
  3. W przypadku naruszenia zapisów regulaminu Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zablokowania dostępu do treści oferowanych przez Sprzedawcę do czasu wyjaśnienia sprawy.
  4. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie.
  5. Umowy zawarte przed zmianą Regulaminu bazują na Regulaminie, który obowiązywał w dniu zawarcia umowy.
  6. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01.05.2023 roku.